Adana Tabip Odasından Anlamlı Plaket Töreni: Hekimlere Vefa ve Onur
12-03-2026 12:44Sağlık alanında yıllarını insan hayatını korumaya ve iyileştirmeye adayan hekimler, düzenlenen anlamlı bir törenle onurlandırıldı. Adana Tabip Odası, mesleğinde 30, 40 ve 50 yılını dolduran hekimlere plaket takdim ederek hem emeklerine hem de sağlık hizmetine verdikleri katkılara vefa gösterdi.
